Swinggcata ramy, paka dobrych ów (uwodzenie, NLP)

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Przekonania ważne dla PRIZNIGU
Nie ważne jak chore się to wydaje, większość facetów umiejących świetnie sobie radzić z
kobietami jest niezachwianie przekonana o byciu nagrodą. Co więcej, są świetni w przekonywaniu
o tym kobiet (powiemy o perswadowaniu tych przekonań gdy będziemy mówić o ramach).
Są niezachwianie przekonani że kobiety to cudowne stworzenia które pragną seksu oraz
przyjemności. Posiadanie tego przekonania powstrzyma cię od bycia przykrym. Bycie przykrym
sprawi że nie będziesz zdolny SPRIZOWAĆ kobiety.
Wielu moich znajomych jest przekonana ze zna kobiety lepiej niż one same. To przekonanie będzie
pomocne kiedy będziemy mówili o PRIZOWANIU.
Nie ma znaczenia jak kobieta na ciebie reaguje, zawsze można nauczyć się czegoś wartościowego.
To moje przekonanie. Odkryłem że w momencie kiedy zaczynamy zauważać negatywne reakcje,
lepiej jest traktować to jako szansę do nauczenia się czegoś użytecznego, niż jako atak na siebie.
Wtedy twoje umiejętności zaczną szybko rosnąć.
Kiedykolwiek kobieta mówi ci że nie podoba jej się coś w tobie lub w twoim zachowaniu, to jest jej
problem, nie twój (Odnosi się to do pierwszego spotkania z kobietą).
Nie ma znaczenia jaka jest jej obecna reakcja na ciebie (lub obecna sytuacja). Ona wciąż chce z
tobą spać. Wszystko co musisz zrobić to stworzyć odpowiednie warunki ku temu. To będzie
użyteczne gdy będziemy mówili o ramach.
Nie potrzebujesz jej akceptacji, to ona szuka akceptacji u ciebie. To przekonanie jest niezwykle
ważne w stawaniu się nagrodą.
Każda kobieta w pewnym stopniu cię pragnie. Pytanie czy ty pragniesz jej? Czy spełnia twoje
standardy i oczekiwania? To będzie pomocne gdy będziemy mówili o kwalifikowaniu i
wyzwaniach.
Od momentu gdy ona zaczyna się do ciebie umizgiwać- próbując cię zdobyć- musisz zdecydować
czy chcesz z nią spać czy nie. To niezwykle ważna rzecz w ustanawianiu ramy.
Podsumowanie:
Przekonania są ważne z dwóch powodów: po pierwsze są one fundamentem do ustanawiania silnej
ramy (powiemy o tym szerzej w następnym rozdziale). Po drugie twoje przekonania stają się twoją
rzeczywistością. Oznacza to że nasz umysł jest stworzony do skupiania uwagi na szukaniu
dowodów na potwierdzenie naszych przekonań. W ten sposób, ogromna rolę w sprawianiu by
kobiety postrzegały cię jako nagrodę jest posiadanie odpowiednich przekonań.
Praca domowa
Dałem wam dziewięć przekonań, wkrótce wymyślicie swoje własne. Powinniście powtarzać je
głośno dwa razy dziennie. Na przykład rano gdy wstajecie i wieczorem gdy kładziecie się spać.
Pamiętajcie: Im dłużej powtarzacie te przekonania tym szybciej wasze umysły będą przyjmowały iż
są one prawdziwe.
Rozdział V: Wstęp do ram i meta- ram
Kilka razy wspomniałem o ramach. Z całą pewnością wielu z was wie o czym myślę mówiąc
„rama”, ale nie zna przejrzystej definicji. Rama jest ogólnie kierunkiem myślenia który wyznacza
sposób kierowania myślami i działaniami w trakcie interakcji. RAMA JEST WYZNACZNIKIEM
UKRYTEGO PRZEKAZU WSZYSTKICH ZACHOWAŃ I CZYNNOŚCI. Z drugiej strony meta-
rama jest całkowitym ukrytym przekazem interakcji. Tak więc meta-rama jest gigantyczną ramą
zawierającą w sobie wszystkie inne ramy.
Zobaczmy to na przykładzie. Wyobraźcie sobie gościa który podchodzi w barze do dziewczyny i
mówi „jesteś piękna”, a dziewczyna niegrzecznie odpowiada „ta, jasne kup mi teraz drinka”. On na
to „jasne, wszystko czego pragniesz kotku”.
Teraz wyobraź sobie drugiego gościa który podchodzi i gada z dziewczyną. Po paru minutach
dziewczyna mu mówi: „kup mi drinka”. Gość śmieje się i mówi „to twój najlepszy sposób na
podryw? Myślałem że jesteś bardziej kreatywna”.
Jestem gotowy postawić duże pieniądze ze pierwszy gość jej nie wydyma. Za to drugi ma o wiele
większe szanse.
Możesz się zastanawiać, czemu tak się dzieje? Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma
przypadkami. I o co tu właściwie chodzi?
Różnica polega na tym, że w pierwszym przypadku, poprzez kupienie dziewczynie drinka, gość
pozwala by została ustanowione następujące ramy:
1. Gość jest łatwy, ponieważ wynagradza jej niegrzeczne zachowanie.
2. On jest nią zainteresowany, nie na odwrót.
3. Próbuje ją zatrzymać i chce z nią rozmawiać.
Innymi słowy powala aby tak wyglądało ukryty przekaz jego zachowania. Niestety ramy które
ustanowił mieszczą się w i potwierdzają jej meta-ramę; że ona jest NAGRODĄ, że on stara się ją
zdobyć itd. Mało prawdopodobne by ta rama doprowadziła gościa do zerżnięcia tej dziewczyny.
Możecie sobie pomyśleć że całe to gadanie o ramach jest głupie bo nie można przecież zmieniać
ukrytego przekazu interakcji, jest on bowiem częścią obiektywnej rzeczywistości. Jestem tu po to
żeby powiedzieć wam że to gówno prawda, ponieważ ukryty przekaz i rama nie są obiektywną
rzeczywistością. Istnieją jedynie w obrębie ludzkich czaszek. Więc jeśli kobieta mówi ci coś
niegrzecznego i ty kupujesz, wchodzisz w jej ramę. Jeśli ty mówisz coś do kobiety i ona to kupuje,
ona wchodzi w twoją ramę. Ale w żadnym z tych przypadków nie jest to obiektywna rzeczywistość.
To po prostu jest subiektywnie akceptowana informacja. Innymi słowy, ramy, meta-ramy i ukryty
przekaz w rzeczywistości nie istnieją.
Więc spójrzmy, czemu drugi gość ma o wiele większą szansę przelecieć dziewczynę. Dzieje się tak
ponieważ trzyma on rękę na pulsie i nie wchodzi w jej ramę (tzn. ona jest nagrodą i jeśli chce z nią
gadać musi kupić jej drinka).
Zamiast tego przeskakuje jej ramę i utrzymuje przekonanie że to on jest dla niej nagrodą. Teraz ona
może wejść w jego ramę lub nie wchodzić. Nawet jeśli tego nie zrobi, jego ukryty przekaz jest taki
że nie kupuje jej meta- ramy.
Podsumowanie:
Rama określa ukryty przekaz wszystkich zachowań i akcji. Zaś meta-rama wyznacza całkowity
ukryty przekaz. Ramy i meta-ramy istnieją tylko w ludzkich mózgach i nie są elementem
rzeczywistości. Innymi słowy są one tym co ludzie akceptują jak ich subiektywną rzeczywistość.
Facet musi być zawsze najlepszy w utrzymywaniu ramy bycia nagrodą. Kobieta może kupić jego
ramę, bądź też nie, ale tak czy siak on nie przyjmuje jej ramy.
Praca domowa:
Idź do zatłoczonego sklepu lub baru. Znajdź miejsce skąd będziesz wszystko dobrze widział.
Obserwuj wszystkie damsko- męskie interakcje. W czasie ich trwania obserwuj jaka jest rama (i
całkowity ukryty przekaz) w interakcji. Próbuj ocenić czyja to rama.
Rozdział VI: Kontrola meta- ramy.
Teraz powinieneś już mieć obraz tego czym ramy i meta-ramy są. Być może jesteś nawet w stanie
rozpoznać ramy i meta-ramy w damsko/męskich interakcjach. Zastanawiasz się teraz pewnie jak
ustanowić, utrzymać i kontrolować ramy i meta- ramę. Też się kiedyś zastanawiałem. Pamiętam
sytuacje kiedy kobiety kontrolowały meta- ramę lub wygrywały z moją i czułem się wtedy bezsilny
nie mogąc z tym nic zrobić. Jeśli też przez to przechodziłeś nie martw się. Nauczę cię potężnej
czterostopniowej metody kontroli meta- ramy.
Krok 1: Definiowanie meta- ramy
Pierwszym krokiem kontrolowania meta- ramy jest ustanowienie meta- ramy.
Definiuje ona całkowity ukryty przekaz interakcji.
Jeśli nie ustalisz meta- ramy, definiującej cały ukryty przekaz interakcji, kobieta zrobi to za ciebie.
Z mojego doświadczenia wynika że pozwalanie na to kobiecie oznacza drastyczne zmniejszenie
szans na wyruchanie jej (Nie twierdzę że jedno z was ma wszystko kontrolować. Mam na myśli to
że jedno z was musi być świadome tego jak ukryty przekaz jest zdefiniowany).
Oto przykład, jakiego osobiście używam do definiowania całkowitego ukrytego przekazu w
interakcji.
1. Ty jesteś nagrodą.
2. Stara się sprawić byś ją polubił lub próbuje cię zdobyć- bez znaczenia czy w sensie atrakcyjności,
akceptacji czy potwierdzenia.
3. Chce cię zdobyć tak bardzo ze stara się doprowadzić od spania z tobą.
4. Obydwoje zamierzacie spać ze sobą, ale to ty decydujesz czy ona spełnia twoje wymagania.
Krok 2: Nakładanie meta- ramy z góry
Ważną częścią jest ustanawianie meta- ramy zanim w ogóle zaczniesz z nią rozmawiać. Oznacza to
że jeśli jesteś w barze i dostrzegasz piękną kobietę, jeszcze przed podejściem do niej ustalasz sobie
że bez względu na to jak ona na ciebie zareaguje, ukryte przesłanie będzie wyglądało następująco:
1 .Ty jesteś nagrodą.
2 .Stara się sprawić byś ją polubił lub próbuje cię zdobyć- bez znaczenia czy w sensie atrakcyjności,
akceptacji czy potwierdzenia.
3 .Chce cię zdobyć tak bardzo ze stara się doprowadzić od spania z tobą.
4 .Obydwoje zamierzacie spać ze sobą, ale to ty decydujesz czy ona spełnia twoje wymagania.
Zanim w ogóle zacznę z nią rozmawiać ustalam ukryty przekaz wszystkich jej zachowań i akcji,
kiedy do niej mówię wszystko to pasuje do mojej ramy.
Proponuję ci żebyś przypominał sobie naszą definicję meta- ramy w ten sam sposób w który
wypowiadasz afirmacje. To uwarunkuje cię do ustawiania odpowiedniej ramy automatycznie przed
interakcją z kobietami.
Ok. Dalej.
Krok 3: Sztuka nie wybierania jej
W myślach piękne kobiety z góry zakładają że faceci przespali by się z nimi po sekundzie
znajomości gdyby tylko mieli ku temu okazję. W większości przypadków zakładają że to one mają
prawo wyboru (i akceptacji gościa), a on może tylko próbować robić coś żeby ją zdobyć. Jest wiele
przypadków ludzkich zachować pozwalających kobietom łatwo przyjmować taki porządek rzeczy:
1) Tradycyjnie to facet prosi kobietę do tańca. Może ona się zgodzić lub odmówić.
2) Tradycyjnie to facet zaprasza na randkę kobietę. Może ona się zgodzić lub odmówić.
3) Tradycyjnie to facet prosi kobietę o rękę. Może ona się zgodzić lub odmówić.
Prawdopodobnie dlatego właśnie dziewczyna której podoba się jakiś gość, nie stara się go zdobyć.
Zamiast tego próbują sprawić by facet je zdobywał.
Na przykład, większość pięknych kobiet, kiedy widzi gościa który im się podoba nie podchodzi do
niego, lecz stara się zwrócić na siebie jego uwagę w nadziei że to on do nich podejdzie.
To świetna rama, ponieważ nawet jeśli są one jednymi zainteresowanymi danym gościem,
przekręcają sytuację w taki sposób by to one były zdobywane.
Jest to potężna metoda, ponieważ nie tylko pozwala im to zakładać że są lubiane przez facetów,
pozwala im również utwierdzić w przekonaniu że to faceci starają się być przez nie wybrani i
zaakceptowani. Kiedy patrzymy na to w ten sposób, mężczyźni wyglądają jak szukające akceptacji
u swojej pani małe szczeniacki, nie sądzisz?
Kobiety wiedzą że ich predyspozycja do bycia wybierającymi działa jak obosieczny miecz. Z jednej
strony wiedzą że łatwo będzie ustanowić im ramę w której tlone są NAGRODĄ. Z drugiej jednak
strony taka postawa wprowadza element niepewności.
Po pierwsze kobiety często gryzie myśl że faceci śpią z nimi tylko dlatego że one im na to
pozwoliły i ich zaakceptowały. Nie dlatego że je naprawdę lubią.
Po drugie mężczyzna często pokazuje że zbyt bardzo zależy mu na nagrodzie, że skoczyłby dla niej
w ogień w nadziei że może uda mu się ją zdobyć, wtedy ona zaczyna widzieć go jako faceta o
niskiej samoocenie. Zaczyna się zastanawiać, czemu on to wszystko dla mnie robi? W jej głowie
pojawiają się myśli: czy ja naprawdę chcę być z pełnym fobii, zdesperowanym facetem o niskiej
samoocenie? (Ten punkt jest naszym problemem narodowym- przyp. tłum.)
Z tych powodów moim zdaniem najlepszą rzeczą jaką może zrobić na początku facet, jest nie być
wybierać kobiety, do póki ona nie zdecyduje czy chce nas wybrać. To jedna z najlepszych dróg do
ustanowienia naszej meta- ramy:
1 .Ty jesteś nagrodą.
2 .Stara się sprawić byś ją polubił lub próbuje cię zdobyć- bez znaczenia czy w sensie atrakcyjności,
akceptacji czy potwierdzenia.
3 .Chce cię zdobyć tak bardzo ze stara się doprowadzić od spania z tobą.
4 .Obydwoje zamierzacie spać ze sobą, ale to ty decydujesz czy ona spełnia twoje wymagania.
Co więcej, nawet jeśli ona nie wejdzie od razu w twoją ramę, utrzymanie jej w końcu jej na nią
przeprogramuje.
Pewnie zaczynacie teraz dostrzegać czemu wiele lasek lgnie do kolei którzy są dupkami. Często
kiedy facet ignoruje kobiety i zachowuje się w stosunku do nich jak dupek, zaczynają myśleć:
czemu on mnie nie adoruje? Co jest ze mną nie tak? Co mam zrobić żeby zaczął mnie adorować?
Powiemy o tym szerzej w następnych rozdziałach (szczególnie w trzeciej części książki, skupiającej
się na sztuce flirtu).
Panowie, zabrało mi lata by do tego dojść, ale wierzcie mi, to jest potężne.
Krok 4: Ustawianie ram które wchodzą w meta- ramę.
Pamiętasz czym są ramy? Są ukrytym przekazem zachowania i wykonywanych przez ciebie
czynności w czasie interakcji. Ramy mieszczą się w meta- ramie.
Innymi słowy, wszystko co robią ludzie, ty czy też dziewczyna, bez znaczenia, jest częścią ukrytego
przekazu całej interakcji
Oznacza to że musisz być świadomym tego jak ustalasz ramę, czyli ukryty przekaz we wszystkim
co robicie ty i kobieta w waszej interakcji.
Jest prawdopodobnie nieskończona ilość sposobów na definiowanie ukrytego przekazu naszej meta-
ramy.
Oto kilka których ja używam:
1.Ramowanie jednej lub więcej jej czynności, zachowań lub rzeczy z nią związanych jako nie
wystarczająco dobrych dla mnie lub nie zaspokajających mnie (jest to sugerowanie że to ja jestem
NAGRODĄ, jest ona dla mnie zbyt słaba ponieważ nie dorównuje moim standardom).
2. Ramowanie jednej lub więcej jej czynności, jakby to ona starała się mi przypodobać (jest to
sugerowanie że to ja jestem NAGRODĄ, to ona stara się mnie zdobyć i chce ze mą spać).
3. Ramowanie jednej lub więcej jej czynności, zachowań, jakby były nieco szalone (kiedy kobieta
stara się sprawić być kupił jej ramę, a ty odbierasz t jako coś bardzo nie na miejscu z jej strony, to
pomaga chronić twoją ramę w przyszłości i pokazuje że nie masz zamiaru kupić jej ramy).
4. Kiedy ramujesz coś co robi, mówi w danym momencie jako brak klasy, sugerujesz wiele
ważnych rzeczy i pokazujesz ze to ty jesteś NAGRODĄ
5. To samo tyczy się ramowania jej jako wsioka (kogoś kto jest społecznie niestosowny). Po
pierwsze w takim układzie ja jestem cool a ona jest wsiokiem, po drugie sprawia to że ja mogę
oceniać ją, a ona mnie nie (w końcu jest wsiokiem) więc to ja jestem jedyną NAGRODĄ.
6. Oskarżanie jej o życie nie w sposób w jaki chciała y być postrzegana (lub bycie zazdrosną o
mnie). Obydwa sposoby są świetne.
7. Ramowanie jej zachowań jako nieco przerażających (dziewczyny często traktują w ten sposób
facetów i nie ma dla nich nic gorszego niż kiedy ja im to okazuję)
8. Ramowanie jej zachowań jako wulgarnych
9. Ramowanie jej zachowań jako niegrzecznych/niewrażliwych
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kfc.htw.pl